Dagens sanning

Nu ska jag avslöja en hemlighet. John är inte bög, han försöker bara vara lite annorlunda.

En annan hemlighet han försöker dölja är att han faktiskt inte bor i egen lägenhet, han har bara tagit kort på min lägenhet och låtsats att det är hans.

John föröker även dölja att han är fattig, han har aldrig åkt limmo, han åker buss varje dag.

Och alla drinkarna han köper när han är ute? ja, han köper en drink och tar massa kort på den och låtsas att han dricker samma många gånger, sedan tar han även kort på alla andras drinkar och låtsas att han köpt det.

Anledningen till att jag umgås med honom är att han springer alla ärenden åt mig, han hämtar även allt jag behöver, som kaffe osv. Han assisterar mig bara för att han tycker att jag är så awesome, jag är hans förebild.

Sedan redigerar han sitt utseende hela tiden, vet ni hur han ser ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0