Vild fest igår

Photobucket
Kvällen började på harrys där vi köpte in några öl, vi var först på ett ställe men där fick vi ingen service så vi gick till nästa ställe, för så får man absolut inte behandla mig och Blondie bara så att ni vet det.

Photobucket
Julia och Blondie :)

OMG vilken kväll det var igår på Vallen och så träffade blondie och jag en hel del snygga killar ;) grr säger jag bara åt dem.

Det blev en hel del drinkar där självklart så vi blev jävligt fulla och dansade med allt och alla <3 självklart så var man uppe på scenen och dansade loss för är man bäst så är man, Sedan frågade vi DJn om han kunde spela vår låt och självklart kunde han fixa det till oss haha, då fick han en stor puss av mig ;)

Photobucket
Jag och Blondie :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0