Bruna ögon av att sola?

Idag blev jag väldgt besviken när jag var i mitt solarium och skulle sola mig lite.
Då hade jag läst i ett forum på internet att man skulle får bruna ögon av att kolla in i solariumet men åhh nej det stämde inte ska jag säga er och testa inte det hemma för det gör jävligt ont ska jag säga er.

Jag blir så jävla besviken på alla som bara ska ljuga i forumen och bara snacka skit så sluta upp med det NUUU för ni är inte roliga.
Tänk om ni har förstört fler ögon än mina era jävla bögar!!! ta er i fittan.
Men dokton sa att det inte var så farligt och jag kommer blir bra om några dagar som tur var.


Kommentarer
Postat av: carolina

haha! usch ja att stirra in i solariumet gör ju dö ont i ögonen :|

2009-12-23 @ 11:27:57
URL: http://cfelicia.blogg.se/
Postat av: lol

haha hur jävla rtard kan man vara på en scala? xD ögonfärg har med DNA att göra, GG dumbass :D

2010-01-08 @ 20:40:17
Postat av: m

HAHA så jävla illa! trodde du allvarligt talat att din ögonfärg skulle ändras?

2010-03-28 @ 19:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0