Skördefesten, gud så bonnigt...

Hej mina damer och herrar.
Ja, det är en engångshändelse att ni får ett sådant artigt hälsande, så vänj er inte!

Ja, tänkte berätta om skördefesten som startat på öland just nu, ja, vad det innebär kan ni kolla upp på google för jag vet inte, sen kan ni ju berätta vad det innebär för mig, tack.
Allt jag vet är att det är en helg som de säljer så mycket onödigt som möjligt på som tex pumpor, honung och saft. Nä, det låter inte speciellt kul kan jag hålla med er om.
Att det bara är tanter och gubbar överallt gör det inte heller speciellt kul, så nu ser det ut som jag har massa flyktingar från ålderdomshemmet utanför!
Så om någon saknar sin mormor/morfar/farmor/farfar eller ja, gud vet vad, så leta utanför mitt hus!

Eller synd om er, ni får inte veta vart jag bor.
Vill ju inte ha massa brev skickade eller skrikande fans utanför.




Kommentarer
Postat av: Danielle

Ni är inte ens kända och tror redan att ni har fans!

det har ni inte...

2009-09-26 @ 11:21:34
Postat av: Blondiefan

Joho. Det har de ju. :)



Eller, Blondie iallafall.

2009-09-26 @ 12:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0