Färgat håret igen + skolfoto....

Ja, jag har färgat håret brunt igen.
Varför? Jo, det förra var bara en toning. Var av det då började skifta i lila, vilket var lite hemskt. Man vill ju inte se ut som ett emo liksom. Nä, ush för äckliga emosar.
Jag har ju sjukt mycket pengar också, så jag hade inga större problem med att färga det.
Självklart går jag till en frisör också, är faktiskt inte lika lågklass som er.

Vet ni vad jag ska ha klockan 9? Jo, skolfoto.
Jo, självklart kommer det bli bra, det är ju faktiskt jag som ska vara med! Jag kan halt ärligt aldrig bli "ful" på bild, fast det är väl förståeligt, så snygg som jag är. (:

Langar bild på


Kommentarer
Postat av: Sofie aka Rekan

Fy för skolfoto!

Haha johnny följde med mig när jag sminkade mig innan :P Han satte en stol utanför och satt och kollade på :D Jag hade dörren öppen alltså xD hohoho PUSS!

2009-09-28 @ 09:32:29
URL: http://rekant.blogg.se/
Postat av: Amanda

Brunt hår skare va! ska också färga mitt brunt !

2009-09-28 @ 18:17:09
URL: http://quazimodo.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha första och sista gången jag läser eran blogg! snacka om wannabe kissie med eran jävla provocering! haha sämsta bloggen och fulaste blondie. eow! men killen va fin..

2009-10-04 @ 08:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0