Klart jag är bäst...

Hajhajfiskfisk
Den blonda här!
Eller jag kanske faktiskt inte är blond, men hallå liksom jag är ganska blåst.
Jag pluggar It-media på John Bauer, går andra året just nu. Största anledningen till att jag går media är mitt intresse för radio.
Vet ni vad jag lyssnar på just nu? Jo, Basshunter. Det känns sååå 2008, dock väcker det partykänslan lite.

Men jag tänkte bara säga att jag är bäst, och att jag är medveten om er höviska kärlek till mig. Synd att ni förmodligen inte vet vad hövisk kärlek är, det betyder att ni älskar mig på avstånd.
Pilla bli på mig liksom!


Nu spelas ugly girls med Kalle Baah, helt okej låt.

Nä, mer om mig får ni inte veta just nu, även fast ni är supernyfikna.
Synd om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0