Stockholm imorgon.

imorgon så ska vi till Stockholm och äga skiten ur alla.
haha jag hoppas iallafall att det kommer blir en skit rolig dag och att vi träffa lite nya människor.
Vi har redan bestämt en träffa med en person som inte gillar mig så mycket med det får vi hoppas på att vi kan ändra på. HALLÅ? det är ju mig ni prata om och vem kan inte älskar mig? Jag är rolig och söt<3

Måste packa nu snart så jag inte glömmer något.
Men jag vet inte vad jag ska ta med mig så jag ska göra en lista för er och så kan ni klaga eller ge mig lite tips på vad man kan ta med sig.

  • Kläder - Det är ju ett måste.
  • Parfym - Man vill väl lukta gott.
  • Pengar - Men det är ju aldrig något problem för det har jag skit mycket av.
  • Kameran - Jag måste ju ta lite bilder så ni kan se.
  • Mobilen - skulle vara gutt och smsbloggar men vi kan nog bloggar någon annanstans. Sen kan man ju bara inte leva utan sin mobiltelefon.


Saker som andra skulle ta med men som jag tycker är skit dåligt.

  • Godis - FAN? vill folk verkligen bli tjocka eller?
  • sängkläder - Man kan väl sova hos någon annan?
  • Läxor - smart och plugga kanske men vi är på semester.



Kommentarer
Postat av: Sofie aka Rekan

Glöm inte tandborste hörrö :)

Ja folk är verklgen så himla tjocka, fy för att proppa i sig godis hela resan som tar 6 timmar lix :S folk tänker med magen och munnen och INTE hjärnan!!

Jag kommer att ta med min dyra kamera så vi kan få jättebra bilder när vi fikar på det dyraste stället :)

puss <3

2009-09-29 @ 19:50:33
URL: http://rekant.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Det är inte vi" ? whut? ;D

2009-09-29 @ 20:46:14
Postat av: Milly - It's all about me

Aww vad cute.. NOT.

2009-09-29 @ 21:05:20
URL: http://memilly.se
Postat av: Dd

kul att ni tycker samma :) kan ni inte skriva nått om min blogg på eran ? ;)



Trött på dessie ? Jag med! Kolla in min blogg :-)

2009-09-29 @ 21:28:41
URL: http://antidessie.blogg.se/
Postat av: Krystal

say hi to sthlm for me eh? :D <3

2009-09-29 @ 22:38:00
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0