Svara på tal - Folk som hatar oss.


Photobucket
Vi har redan fått folk som hatar oss och vi har bara bloggat i 3 dagar.
ni kan hatar oss hur mycket ni vill för vad ska vi göra liksom? såhär är ju våra liv och vi kan inte ändra på oss. Vi kan faktiskt inte hjälpa att vi föddes snygga.

Svar till han med blå design: Jag tycker bara att det är så jävla roligt att ett emo springer runt med en pop tröja, roligare kan det ju inte bli liksom. Sen undra jag varför du säger till mig att du ska bränna upp din tröja? Jag bry mig ju såhär mycket "<-->"
Jag kommer iallafall fortsätta och har min snygga tröja och du kan inte göra ett skit åt det, så det var en bra ide att bränna upp din tröja så du inte bli kallade för wannabe Johnny.

Svar till dom med rosa design: haha jaa det verka ju som att många har sett erat fina inlägg och hoppas inte att allt för många lämna oss nu. Men jag tycker iallafall att eran blogg är dålig.
Eran blogg handlar inte om något intressant, och vi sa redan första gången vi såg er blogg att ni faktiskt var lite wannabe oss.
Barbin vill ju till och med ha samma hårfärg som mig (blondie), hon kommer som han vi nämde tidigare bli kallad för wannabe Blondie.

Sen tycker vi också att ni båda kan skaffa en EGEN design och inte köpa någon ful design som alla redan har.
Ni kommer ju aldrig bli kända genom att har en design som 5000 andra bloggar också har. FAIL säger jag bara.




Kommentarer
Postat av: Sven Melander

Så jäkla rätt va, visa var skåpet ska stå.



Snabb fråga. Hör alla felstavningar till er "stil", så att säga, eller är det oavsiktligt?

2009-09-27 @ 21:16:51
Postat av: Linda

jag följer er blogg:)

2009-09-27 @ 21:21:27
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart är de bilderna då ???? på dessie ??

2009-09-27 @ 21:58:04
URL: http://msjolund.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Tråkigt när vissa bloggläsare skriver skit i sina kommentarer. Så lågt. Har en tävling på min blogg om att jag ska utse Sveriges snyggaste killbloggare. Ni kan nominera.

2009-09-27 @ 22:37:28
URL: http://falkelind.blogg.se/
Postat av: Sofie aka Rekan

Men ni kommer alltid vara bäst! :D PEPPA TILL STOCKHOLM PÅ ONSDAG! :D <333333333

2009-09-28 @ 08:31:30
URL: http://rekant.blogg.se/
Postat av: barbien

HAHAH! om ni bara har haft bloggen i 3 dagar, och vi i mer än 2-3 veckor, så är det ju ni som är wannabe oss ;) ni skriver /blondie och sådär i slutet av inlägget bara för att vi gör det! Men det är bara gulligt, då märker vi hur mycket ni egentligen älskar våran blogg! =D Det är inte lätt att älska oss va? :)

2009-09-29 @ 11:29:48
URL: http://finestofsweden.blogg.se/
Postat av: louise

vadå hoppsa hoppsan :D??

jätte bra blogg ni haR!

hur får ni bakrundsbilden att inte röra sig när man bläddrar neråt :)?

kraam

2009-10-03 @ 17:02:51
URL: http://hyltencavallius.blogg.se/
Postat av: Anonym

men ni är ju inte ens i närheten av snygg ?

och varför ska alltid alla fd emos snacka om emos?

2009-10-05 @ 03:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0