Sola i ett använt solarium?

Idag ahr jag som alla andra varit i skolan, ja för även fast jag är rik så måste jag ju det. Jag skulle hålla ett tal om någon som vi skulle låtsas plantera ett träd för, sjukt töntigt.
Självklart ville jag plantera ett träd för mig själv, för vem är inte bättre än mig?!
men sen kom jag på att ett träd är lite för euw för mig, jag vill ha något större, något bättre,  något vackrare som döps efter mig.
Ska nog köpa något fanzy och döpa det efter mig, för jag har ju pengar, daaah.

Nu ska jag gå och sola, jag är ju så rik så jag har ett rum med ett nytt fint solarium här hemma, så jag slipper gå ut i kylan som alla andra. För vem vill ligga i någon annans svett och sola? jag säger bara ett ord : E U W....
Jag skulle aldrig sola i ett gammalt och använt solare, ni lågbudget svensson människor är så pinsamt disgusting.

xoxo

Kommentarer
Postat av: avve

Vet att jag iaf är sjukt bättre på svenska än du

2010-01-22 @ 19:40:00
URL: http://avvelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0