"DET ÄR DRAG I KALMAR"

Photobucket

Jag berättade nyss att det var väldigt mycket dra på festen och det hände väldigt mycket under den kvällen kan jag säga till alla mina söta läsare. Först så ringde vi vår "langare" *host* som köpte ut lite till oss och sedan blev det världens största röja festen hemma hos mig i min lägenhet där bland annat en person stripade för att vi spelade sanning och konsekvens men det var inte så mycket drag i den killen så han låg mest ner och stripade så det var inte så nice...

Satt också ute på våran balkong och rökte och bara chillade väldigt mycket och då ringde vi till en person som vi ville skulle komma över men tänker inte säga mer än att vi kalla honom för "S".
Han var iallafall redan full när han kom hit och sånt gillar vi för varför ska man annars fest liksom om man inte är full? Efter ett tag så drog vi hem till S och tillbringade resten av kvällen där med honom i hans lyxiga villa där han har bland annat fillipa K muggar och sånt gillar jag ;)

Sen när alla började blir lite trötta så drog jag, Blondie och våra killa hem till mig och sov lite och kan säga att jag var väldigt dragen hela den kvällen ;)

 


Kommentarer
Postat av: Yonas

La till dig på bloglovin också

2010-07-18 @ 18:14:36
URL: http://yonas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja när Johnny festar loss vet alla vad som händer, slutar med för mycket sprit och otrohet ;)

2010-07-19 @ 07:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0