Ingen mer taxi för min del!

Är i Linköping just nu hos MR.X.

Taxin som hämtade mig förut var jätte sen, var sjukt förbannad på honom när han var hela 25 minuter sen. Oförskämd var han också, ska se till att få honom sparkad.


Men jag hann in till tåget, självklart var det första klass. Man vill ju inte sitta brevid de stinkande lågklass människorna, eller hur?!?!?!?!

 

Från tågstationen så åkta jag limousine hem till honom, orkade inte med en jobbig taxichafför till.


Men nu ska vi iaf kolla på film och mysa, mer säger jag inte ;)))

 

 


Kommentarer
Postat av: moae

tack så mycket! :D

2010-07-19 @ 19:56:35
URL: http://moaegholt.blogg.se/
Postat av: M

2010-07-21 @ 14:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0