Era frågor är besvarade. OMG? ..

Vilka bloggar läser ni? ni får inte säga kissie, dessie, pissie, paow eller gaybloggen ...
menar mer en bloggar som inte är kända?
länka gärna så man kan få se på bloggarna :)
ni måste båda svara på frågan och välja minst 2 st ;D

Svar: Purrii.blogg.se
Idoleve.blogg.se

är ni två tsm? :)
Svar: A big fucking no-no


till blondie; varför är du så korkad i skolan? :D
Svar: Är jag korkad?

LÄS INTE MIN BLOGG OM DU INTE BRYR DIG OM VAD JAG GÖR! VAD ANVÄNDER DU DIN BLOGG MED? ANVÄNDER INTE DU DEN FÖR ATT BERÄTTA VAD DU GÖR DAGLIGEN OCH ÄVEN ANNAT? :O
:@

Svar: Du? vi är två stycken. Och vi bloggar om allt mellan himmel och jord. Inte om stjärnor! (förutom oss då som är stjärnorna)

Hur kommer det sig att ni har en blogg tillsammans?

Svar: För att vi är bäst, bästa kombinationen.

Asså, säkert en dum fråga. Men jag har just börjat läsa er blogg. Men är Johnny homosexuell?

Svar: Nej, jag är bisexuell. Men ge mig ditt nummer ;)

vad gör ni på fritiden?

Svar:  Fikar, umgås med våra rika vänner.

jag har en jävligt bra fråga.. VILKA TROR NI ATT NI ÄR EGENTLIGEN?!

Svar: Johnny och Blondie?

FAN HATAR ERAN BLOGG! Jonny, är fuckin BÖG! JÄVLA FUCKING IDIOTER! JÄVLA BÖÖÖÖÖÖÖÖG

Svar: Bra fråga, är du också bög?

vilken relation har ni till varandra?=D
Svar: Vi är oftast vänner, annars hatar vi varandra.

Varför ser John ut som en pedofil från 60-talet?

Svar: För att han visste att du skulle tycka om det (:

vad har ni för mål med bloggen? Och vad skulle ni själv kategorisera er blogg till?
Svar: Vi vill få ut våra budskap, och hoppas på att förändra mänskligheten.
Många så skulle nog säga att vi är en fjortisblogg, men vi vill nog säga att vår blogg är en intressant och lärorik blogg med tips till en bättre hälsa.


Hur ser er dröm pojkvän ut?
Båda måste beskriva!

Svar:
Johnnys; Han ska vara snygg men också väldigt snäll och det finns det inte många av..
Blondies;Utseendet är inte allt, men visst är han inte snygg enligt mig så vill jag inte ha honom. Det kvittar om andra tycker han är snygg eller inte. Självklart är personligheten viktigast, jag ska kunna trivas i personens sällskap även vid pinsamma tillfällen. (:


Hur gammla är ni?
Svar: 17, blondie fyller det den 24oktober.


Vad heter ni?
Svar: Johnny och Blondie?!


Var bor ni?
Svar: Storstan!

Vart kommer ni ifrån?
Svar: Storstan!


Brukar ni resa?
Svar: Klart, vi är ju rika (:


vilka bloggar besöker ni mest?
Svar: Kändisbloggarna och tidigare nämnda bloggar.


Hur länge har ni hållit i hop som vänner ?
Svar: I snart ett och ett halvt år.


Vad tycker ni om storbloggarna?
Svar: Vi tycker om oss själva, ja. Eller menar du de andra storbloggarna?i så fall så är de väl okej.


favvo maträtter??
Svar: bara det är dyrt så.


Hur kom ni på att starta en blogg tsm?
Svar: Båda har bloggat enskillt tidigare, coh eftersom att vi är så lika på betendet så bestämde vi oss på att sattsa på riktigt och göra en tillsammans.


Är det okej med äkta päls? Eller är det djurplågeri?
Svar:  Till sådant som gör att vi mår bättre, som medicin och smink så är det okej:
Päls är också okej, det är sjukt fint.


Det där med att ställa frågor, har jag aldrig fattat. Ni kan ju få förklara varför man gör sånt...
Svar: För att folk ska få reda på saker om oss, många tjatade om en frågestund så.


Hur många har ni varit ihop med?
Svar:
Blondie; Har bara haft två "riktiga" förhållanden.
Johnny; Jag har aldrig haft något "riktigt" förhållande.
Man måste lära känna mig först innan man kan tycka om mig. :)


Hur många har ni strulat med?
Svar:
Med strula antar jag att du menar hur många vi "hånglat" med.
Blondie; Gissar på snart 100st, minst :/
Johnny;haha det är många. vem fan tänker på sånt?


Vad skulle ni göra om ni van en miljon?;)
Svar: Vi har ju redan mycket pengar, men shoppa ännu mer kanske.
Kirra lägenhet osv.


Hur kommer det sig att en sådan underbar skribent som Blondie bloggar tillsammans med Johnny?
Svar: Vi har våra talanger i bloggandet båda två.


Är du så blåst som du verkar eller är du bara en wb bloggerska?
Frågan är ju då till Blondie ;)
Okej frågan är förresten till er bådatvå, ni är båda pinsamma ;)

Svar: Blåst och wb. Är jag blåst?


Har ni 2 en blogg tillsammans? och iså fall, hur gör ni? är ni alltid tillsammans när ni grejar med bloggen, eller gör ni det själva när ni känner för att lägga in nått kul. kram från elin
Svar: Vi bloggar enskillt, båda har ju lösenordet till bloggen så (:


Varför har du aldrig blå jeans igen ?
Svar: Jag tycker inte om färgen blå.


När man ser ert bloggnamn: "Johnny & Blondie", kommer man onekligen att tänka på låten "Johnny & Mary".
Så min fråga är, varför döper inte Blondie om sig till Mary?

Svar: För att jag inte känner att namnet Mary är tillräckligt fint. (:


Har ni två bråkat på riktigt någon gång isf om vad?
Svar: Vi småbråkar lite varje dag, men något större bråg har det aldrig varit. Rika ska ju hålla ihop som sagt (:

 

Hoppas ni är nöjda med svaren.
xoxo era favoritbloggare :*


Kommentarer
Postat av: Tornevall

Sund inställning till vissa av frågorna :D

2009-10-07 @ 22:43:16
URL: http://blog.tornevall.net
Postat av: Emina

ahahah xD

2009-10-08 @ 00:30:35
URL: http://jakupovic.se
Postat av: Wari

oki^^ thanks

2009-10-08 @ 07:32:20
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHAHAHA, KLOCKRENA SVAR XD "vilka tror ni är, johhny och blondie xD" länge sen jag skratta så mkt

2009-10-08 @ 17:25:58
Postat av: Therese

jaaa riiika ska ju hålla ihop, jag är också rik btw, köpte en limmo igår! =D

2009-10-08 @ 19:30:26
URL: http://thereselindquist.blogg.se/
Postat av: hanniz

snyggt bloggnamn ni har=)

2009-10-09 @ 01:09:42
URL: http://hanniz.blogg.se/
Postat av: En svärmorsdröm

Hahahaha riktigt underhållande frågestund.

2009-10-09 @ 11:59:02
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0