Gästbloggaren "Hemlig" ....

Chacha, eran älskade "Hemlig" här.
Ni kanske la märke till mig i ett tidigare inlägg då jag tatuerade mig? Ja,självklart gjorde ni det.

Jag är lite småsur på John, för jag får inte låna hans hörlurar.
Så just för stunden så passar dessa orden i i beskrivning på honom;

"Han är en patetisk och egotrippad bögjävel.... och han har jävligt fula skor"
Eftersom att jag är "Hemlig" så är det okej för mig att skriva så, eftersom att jag är rik och snygg. Så kom inte och tro att ni får säga något sådant, ni är för dåliga för att ens uttala orden ;)

Kanske återkommer senare, om Johnny och Blondie tillåter det.
Sakna mig inte för mycket bitches!

Kommentarer
Postat av: BÖG

Detta är fel.

Johnny är en underbar person som alla älskar. :)

2009-10-07 @ 10:08:17
Postat av: Sanna

Jag tycker faktiskt hemlig verkar vara en vettig person.

2009-10-07 @ 10:10:19
Postat av: BECCAAAA

men jag såg någon kommentar du hade skrivit till Kissie och där stod det : svaren finns i min blogg :P så undra vad det var för svar som fanns här haha :p ni är 2 som har denna blogg va ?

2009-10-07 @ 12:26:39
URL: http://beccapizarro.blogg.se/
Postat av: Ja till nudism.

Vi vill se mer av den hemliga nudisten!

2009-10-07 @ 16:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0