Hemma, skönt!

Hejhej, nu är jag vaken och hemma från sthlm, har ni saknat underbara mig?

Gud vad jag är trött på allt idag, har haft så sjukt mycket att göra, Johnny och jag är sjukt upptagna personer.
Jag stör mig också på alla som raggar på en på stan, kan inte gå någonstanns utan att folk raggar på mig, fast jag är sjukt snygg så jag förstår dom.

Nu undrar ni nog om jag har shoppat något, och självklart har jag det, dock inte så mycket. Tror jag handlat upp 2500 eller något, känns som att det varit en billig och bra resa (:

Jag gjorde en sista minuten shopping med c***** , dvs. 40 minuter innan vi skulle till svt, köpte bara för 700kr då
Det kommer upp bilder senare idag, för nu är jag för trött, sova igen? yesyesYES.

xoxo:*

Kommentarer
Postat av: Linda

va roligt att shoppa:)

2009-10-02 @ 12:15:30
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: della

hejj , asfin blogg ,kolla gärna in min sötis ,

kram

2009-10-02 @ 13:58:17
URL: http://lifebydella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0