Beställde tid hos tatueraren

Idag var det skolfoto och jag blev självklart skit snygg och jag hoppas verkligen att ingen annan blev det för man kan ju inte vara ful på ett kort när man har en såhär känd blogg, det skulle ju bara vara pinsamt
Så när jag får hem mina kort på posten så ska ni alla få se hur snygg jag blev <3 För vem vill inte se mig liksom?

Snart blir det Stockholm också och då jävla händer det saker ska jag säga er.
Blondie har raggat upp lite folk som vi ska träffa och ta en fika med på stan.
Sen hoppas jag på att det är några brats så man kan ragga lite på dom också för annars kommer det bli skit tråkigt.
Jag hörde iallafall att 1 av dom personerna var lite små sugen på mig så man kan ju i alla fall hoppas. (Gustaf hette han nog) haha vilket fint namn. :)

 

Photobucket

Idag så tatuerade ”HEMLIG” sig och det blev skit snyggt.
När vi var där så passade Blondie och jag på att beställa en tid till tatueringen som ni kommer får bestämma.
Ni får försöka komma på något som vi kan har för vi kommer göra det som ni säger lova vi.
Länk till inlägget: TATUERING

Photobucket



Kommentarer
Postat av: Oddjob

Hehe, notera hur kort den hemliga personen är. ^^

2009-09-28 @ 19:44:02
Postat av: monia

åh, vilken fin tatuering, jag vill också ha "mamma" någonstans på min kropp :) Det ska jag göra, såfort min rädlsa har gått över.. jag vågar ännu inte tatuera mig, haha ^^

2009-09-28 @ 23:58:04
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: niinoow

det är så fint med små Tatueringar!!

2009-09-29 @ 00:37:10
URL: http://niinoow.blogg.se/
Postat av: Sophia

Ursäkta.. men är jag korkad, eller skrev ni just att LÄSARNA ska få bestämma vilken tatuering du/ni ska göra..??! My Good!

2009-10-03 @ 13:24:41
URL: http://systersophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0