Vem är JohnnyPonken?

Hejsan mina söta barn <3

Jag heter John men på bloggen kallar jag mig för Johnny bara för att det är mycket coolare eller hur?
Det är inte första gången som jag bloggar utan jag har haft en blogg innan som hette JohnnyPonken men den har jag slutat med nu och ska börja samarbeta med Blondie istället för vi är ju helt klart bäst.

Sen är jag också bisexuell fast lite mer åt killa, så om du är sugen på mig så tycker jag att du ska ta kontakt med mig för jag vill har lite sällskap ;)
John Bauer heter skolan som jag också går på och jag går samma program som Blondie fast i en annan klass, men vi bruka alltid umgås ;)

En stor puss till er från den sexiga Johnny

Kommentarer
Postat av: Tonkow

JB suger :(

2009-09-25 @ 15:36:21
URL: http://www.tonkow.se
Postat av: Johan - döv och bög

bor i örebro ;) dejta med mig?!

2009-09-26 @ 23:56:24
URL: http://mercid.se
Postat av: filip

bor ni i malmö?

2009-09-28 @ 18:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0