50 frågor

 

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? Ingen.. jag är alltid tråkig och seg och detta är också ett tråkigt svar

2. Vad gjorde du 8.00 imorse? sov? hallå det är ju torsdag?

3. Vad gjorde du för 30 min sen? Shoppade så är helt slut nu. :)

4. Vad hände dig 1993? då gjorde jag inte mycket ska jag säga dig.

6. Fyra ord varför du sist spydde? FEST

7. Vilken färg är din hårborste? - Svart...

8. Vad köpte du sist? En jacka för 4500 kr på NK

9. Vad fick du senast i present? 1500 kr av min far för jag skulle ut och festa

10. Vilken färg är din dörr? Svart

11. Var förvarar du dina pengar? Banken för så mycket som jag har kan man inte gå runt med.

12. Hur var vädret igår? Kanske kallt..

13. Vart kramades du sist? Vad då vart? sjuk fråga.

14. Vad ser du fram emot? Att går på en modeshow nästa vecka med mina söta barn

15. Vad är 15? öl?

16. Vilken skostorlek har du? 43 kanske?

17. Vill du klippa dig? - JAA

18. Är du över 25? Bara om du vill ;)

19. Pratar du mycket? Jag kan nog prata en hel dag med rätt personer, alltså fula människor kan jag bara prata med i max 3 min

20. Kollar du på Day´s Of Our Lives? Hmm... va? nää :S

21. Har ditt namn ett "x": Jag är väl inget emo?

22. Känner du någon som heter Steve? Du kanske?

23. Hittar du på egna ord? - Kan hända, sen lägger jag in dom i min ordbok.

25. Är du en typiskt svartsjuk person? haha det är nog bara du som är det på mig ;)

26. Vad har du för mobil? - En diamant telefon, 10.000 i New york.

27. Vem ringde dig sist? Städerskan

28. Biter du på naglarna? - BLÄÄÄ

29. Har du lockigt hår? Nepp inget sånt här inte.

30. Vilken konsert ska du på härnäst? Hemligt, ska gå med MR x

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? HAHA väldigt många måste jag säga, Typ DU

32. Hur många gånger har du svurit idag? nja kanske 78 gånger

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? FAN

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? njahonejja

35. Ska du jobba imorgon? Jobba gör bara lågbudgetfolk

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? MR x

37. Vad borde du göra nu? ring MR x

38. Har du något smeknamn? Rika johnnyponken typ?

39. Sover du mycket? Det kan man säga.

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? "Vem där" och "vi som är rika"

41. Vad ska du göra på lördag? PARTY!!

42. När var du ute sist? För ca 4 tim sen!

43. Har du gråtit idag? Aldrig...

44. Är du en glad person? Väldigt mycket. glad..

45. Har du roligt nu? - Självklart.

46. Vad äter du helst? Larmgatan 10

47. Vem var du med sist? Min söta apa :)

48. Vad heter din mamma? - Mamma? :D

49. Vad är hela ditt namn? - Johnny Ponken

50. Tycker du om någon just nu? Snopp? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0