Sanningen om Blondie

Bara så att ni vet så bruka Blondie fortfarande sitta på emocore och mobba folk men blondie är bara avunsjuk på alla för hon vill vara emo egentligen men hon kan inte för hon följer precis vad alla andra säger.

Hon gör allt som jag säger! om jag säger att hon ska hämta lite kaffe till mig så gör hon det bara så att ni vet för hon är inte rik som hon säger i bloggen utan det är jag som är rik och så bruka hon får hänga med mig på alla saker så det är bara jag som betala allt! Så det är mig ni älskar och inte någon jävla ful fjortis som vill vara emo!


En gammal bild på blondie och hennes tjej! ja.. bara så att ni vet så är blondie lebb! jag har bevis!!!!

|
|
|
\ /

Detta är hennes tjej och dom har varit tillsammas i 5 år nästa vecka. GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0