Skaffa barn?

Sitter just nu i min stora soffa och bara ta det lugnt som jag har gjort hela denna dagen för vad ska man göra när man är rik liksom? Sen vill jag också berätta en liten hemlighet till er alla som ni inte får säga till någon och det är såhär att jag är gravid men det är super hemligt för jag vill inte att mina föräldra ska blir arga på mig men jag tänker iallafall födda barnet helt och ta hand om det helt själv... eller så hyr jag in någon som ta hand om barnet för det har jag ju råd med.

Men vad ska man egentligen ha ett barn till? alla säger ju att det är mysigt och så att har en liten skit unge som springer runt men jag se inget positivt med att har ett barn men bara för att alla andra skaffa barn när man är ung så tycker jag också göra det.

Sen undra jag också om ni skulle vilja skicka lite barn saker till mig för det bruka man väl alltid göra när man har gjort ett barn eller har jag fel? man kanske skulle förfalska ett barn bara... mmm... nä skoja bara :)

Photobucket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0